Една от най-влиятелните и успешни бизнес дами на 20 век, изградила мощни продажбени стратегии, спомогнали за създаване на едноименната козметична империя.

Има неща, които не може да измислиш или да прочетеш в книга. Те могат да бъдат научени само с години практика, трансформираща се в опит. Кое мислите е общото между Григор Димитров, Веско Ешкенази и Кубрат Пулев? Точно така! Всички те са имали своите учители, които са им показали пътя към величието. За да си учител се изисква много от теб както в професионален, така и в личностен аспект. Затова и всяка успешна личност стъпва на професионализма на своя учител.Подобно на тези ментори, ние сме натрупали своя дългогодишен опит и ноу-хау в продажбите със стотици проби и грешки, за да усъвършенстваме познанията си и да можем сега да Ви бъдем полезни в превръщането на това, което продавате, в Бестселър. Практиката ни в разработването и консултирането на десетки бизнеси ни е дала безценни знания в изкуството на продажбите. Сред консултираните от нас бизнеси личат имената на компании като Subway, Борика, Metro, Happy, Алианц, Еврофутбол и много други. Всички те имаха нужда от своя учител и го откриха в нас.
Екипът на Bestsellers се стреми към изграждането на успешни бизнеси, които продават успешно продуктите си. Това ни вдъхва сили да вървим напред и да се стремим да Ви помогнем. Ние вярваме, че всеки може да бъде успешен в това което прави, стига да притежава знанията и увереността.
Основателят на Bestsellers – Светослав Билярски – е участвал в разработването на рекламни и маркетингови кампании за над 50 водещи български и световни бранда. Заемал е ключови позиции като криейтив директор в Publicis и главен редактор на списание Мениджър. Има огромен опит в продажбите на бързооборотни стоки, Интернет реклама, B2B и B2C продажби. Преподава Бранд Билдинг в Нов Български Университет.

и да можете в продажбите чрез специално разработените от нас 22
Универсални ключа за успешна продажба. Научете се:
- как да създадете най-продаващия търговски екип;
- как да продавате уменията си;
- как да продавате бизнеса си;
- как да продавате в интернет;
- как да водите преговори;
- как да изградите своята търговска стратегия за бизнеса;
- и други.