22 КЛЮЧА В ПРОДАЖБИТЕ

 
 

Основател на Apple и Pixar. Мечтател. Визионер. Търговец на сцената на високите технологии. Човекът, който продаде на целия свят революция в мобилните технологии.

как да постигнем бизнес целите си
 

След годините си опит в продажбите, нашите майстори експерти създадоха 22 Универсални ключа за успешни продажби. Те ще ви помогнат да отключите всяка врата към успешните продажби и ще ви превърнат в BESTSELLER.

Продаваш труда си, продаваш продуктите на компанията си, продаваш идеите си. Ако не продадеш добре, ти самият ще бъдеш продаден.

Да продаваш е изключително просто – изисква се само да успяваш да убедиш събеседниците си. Ти можеш ли да го правиш? Векове наред хората, които са владеели изкуството на убеждаването са създавали империи, религии и мултинационални компании. С Bestsellers и ти ще усвоиш това умение и ще постигнеш своите бизнес цели като използваш универсалните 22 ключа за успешните продажби.

Ще научите как да достигнете до клиентите си, кои са вашите клиенти и как да ги привлечете на ваша страна.

 

Срещни се с клиента

Добрата подготовка е най-важната част от всяка продажба. Подготовката е жизненоважна за всяко успешно начинание в живота. Да не мислите, че Кубрат Пулев не се готви за мачовете си? Научете се как да се подготвяте така, че да се представите максимално добре в очите на клиента и да преборите първоначалното му нежелание да купи от Вас.

Разбери какво иска

Най-честата грешка при продажбените презентации е търговецът да говори за себе си, а да не се интересува от клиента. Представете си, че сте лекар и отивате при пациент със счупен крак. Какви ще бъдат думите Ви? Ще се поинтересувате ли как е, какво е причинило проблема, има ли нужда от помощ? Ще му вдъхнете ли увереност, че ще бъде наред, защото вие сте помогнали на много други преди него?

Те имат нужда от вашия продукт, но не знаят това

Покажете своя Bestseller чрез ползите за клиента Ви. Разрешете неговия проблем и го накарайте да мечтае за резултата, който ще постигне точно чрез Вашия продукт, точно в този момент.

Превърни дефекта в ефект

Знаете ли, че има само три причини човек да предприеме действие? Те са любов, страх и алчност. В зависимост от това какво продавате, ние ще Ви научим как да влезете под кожата на Вашия клиент.

Продай им още нещо

Покажете на клиента, че може да има много повече срещу много по-малка инвестиция. Хората обичат да купуват повече продукти, ако цената намалява пропорционално. Научете се как да прилагате правилно техниките за Upselling & Cross-selling в бизнеса си.

 
 
 
 
Facebooktwittergoogle_pluslinkedin
5 votes