Ефективни в продажбите

Какво е единственото нещо, което е еднакво за всеки? Кое е това нещо, което уважават еднакво в Шанхай и Ню Йорк? Времето, разбира се. Как ще го използваме определя какво ще постигнем. Често в работната среда се появява проблемът с времето. Кое е спешно и кое е важно, кое може да изчака и кое трябваше да е готово за вчера. Проверка на имейла през пет минути ще помогне да уравновесиш нивата на допаним, но няма да ти помогне с месечната квота от продажби.

Активен или прогресивен?

Ако не внимавате, може да пропилеете ценното си време на търговец в ниско-стойностни дейности. Днес трябва да се действа с повишено внимание, защото често търговците смятат, че отговор на имейл или връщане на обаждане са важни, а в повечето случай те са просто спешни.
Фокус. Фокус върху търговските резултати, а не върху забързаното работно ежедневие. Доста търговци не намират разлика между активен и прогресивен, за тях едното е следствие на другото. Ако поощренията отиват за активност, тогава всички просто ще правим безсмислени, дейности, много дейности. Затова добрият търговец продава като фокусира усилията си към задача, която ще доведе до успех, а не върху набор от дейности, които просто са спешни, като имейл, обаждане, потвърждение за среща или пресмятане на проценти от сключени сделки.

Кутията на Айзенхаур

Президентът на САЩ, Дуайт Айзенхаур е изобретил матрица, която визуализира и приоритизира задачите, в зависимост от нивата им на спешност и важност. Моделът показва как чувството на спешност ни подтиква да вършим все повече и повече работа. Президентската матрица е класика, когато говорим за продуктивност.

Примерът е взет от Wikipedia.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin
0 votes